Poradňa Blackbox

Viac
30 jan 2014 12:39 #7495 od byne
Odpoveď od byne na tému Poradňa Blackbox
Dal jsem to tam, funguje to a věřím, že to bude i stabilně pokračovat.
Možná je to jen zdání, ale řekl bych dokonce, že je i rychlejší přepínání mezi kódovanými programy.
Moc děkuju, Zdeňku.
Zbyněk

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
30 jan 2014 12:40 #7496 od vanas_m
Odpoveď od vanas_m na tému Poradňa Blackbox
Tak jsem měl problémy s MCAS na BlackBoxu ( špatné dekódování některých kanálů ), přeskočil jsem na OSCAM, díky Zdeňkovi používám ty konfigurovaný pro karty ICE Skylink s možností instalace přes USB jako plugin, soft používám samozřejmě tovární poslední s koncovkou 77, verze OSCAM ta poslední nová v sekci pro USB a musím konstatovat, že se mě při přepínání mezi kanály začalo stávat, že zůstane černá obrazovka, program zakódován. Musím se různě vracet v přepínání mezi kanály a dokonce i restartovat celej Box, takže to začíná bejt zajímavý. No uvidíme, jsem optimista. Jinak se mi to nestává jen na poslední verzi OSCAM, ale stává se mi to od doby, co jsem opustil MCAS a přešel na OSCAM.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
30 jan 2014 12:43 #7497 od byne
Odpoveď od byne na tému Poradňa Blackbox
Mě to min. 1,5 měsíce šlo v pohodě, pak to zlobilo posledních pár dnů a teď po upgradu, doufám, to zase bude v pořádku.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
30 jan 2014 12:48 #7498 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Možná bych zkusil udělat:

1.) Vymazat celý var adresář (všechny pluginy). Nebo udělat "Formátovat uživatelská data".
2.) Restartoval box.
3.) Znovu nainstalovat potřebné pluginy.

Je to taková trochu alchymie. Oscam se teď dost výrazně mění a upravuje, takže denně je třeba několik nových verzí...

Ale ta poslední co je k nainstalování jako plugin přes USB 9431 u mě funguje OK.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
30 jan 2014 12:56 #7499 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Až se vrátím domů, tak zase sestavím nový build pluginu s nejnovější verzí a vystavím ji.

Také nějaké změny v nastavení provádí v posledních dnech Skylink, tak mohou mít vliv na fungování starších verzí Oscam.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
31 jan 2014 08:58 #7502 od Staxam
Odpoveď od Staxam na tému Poradňa Blackbox
Zdravím Zdeňku, WebZeal se nepodařilo nainstalovat, při volbě přenosu dat se zobrazí upozornění na málo místa v paměti. Soubor má cca 15 M a volné místo je cca 4 M. Zřejmě jsem paměť zaplnil něčím při instalaci FV. Co s tím? Díky Standa.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
31 jan 2014 09:09 - 31 jan 2014 09:13 #7503 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Pravděpodobně bude paměť zaplněná nainstalovanými pluginy. Podívej se jaké pluginy máš nainstalované a ty co vyloženě nepotřebuješ odinstaluj. To by snad mělo pomoci.

Taky mám takový dojem, že možná u nových verzí FW už není pro BlackBox potřeba přenot dat toho druhého souboru dělat - ale nejsem si 100% jistý. Zkus jestli ti nebude WebZeal fungovat už po mount toho prvního souboru.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:31 jan 2014 09:13 ZdenekMi

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
14 mar 2014 22:49 #8780 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
@Dobrovodan: nezadávejte dotazy formou upozornění, ale piště je přímo do konkrétních Topic.

Co se týče zamrzání při zobrazen EPG. Napište více informací, alespoň:

- jakou máte verzi FW?
- začalo to dělat náhle, bez zjevné příčiny. Nebo jste třeba před tím něco instaloval, měnil?
- udělá to pokaždé nebo jen náhodně?
- ukládáte si data EPG na HDD nebo USB klíč (flešku)?
- dělá to i po restartu boxu?
- projevuje se to na všech kanálech nebo jen na některých?
- případně nějaké další informace, které by mohly s problémem souviset.

Zdeněk

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: Dobrovodan

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
19 mar 2014 13:57 #8920 od Dobrovodan
Odpoveď od Dobrovodan na tému Poradňa Blackbox
Dobrý deň.
Prepáčte Zdenek nebol som pár dní doma. Mám pôdnú verziu ako som kúpil BB.
FW 2.11.57 To EPG tak moc nepoužívam. Ale keď som zistil, že zamrzol tak som to skúšal aj viac krát a zamrzol vždy. No stačí vypnúť a znova naskočí. Zatiaľ nepoužívam nahrávanie na fleš ani na HDD. Zamŕza pri akomkoľvek kanále. Ešte som nikdy nič neinštaloval. Ďakujem.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
19 mar 2014 14:36 - 19 mar 2014 14:36 #8930 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Možná bych zkusil upgrade na verzi 2.11.77. To by mohlo problém vyřešit.

Pokud používáte kartu ve čtečce a ne v CI+ modulu, tak pro upgrade použijte verzi označenou bez CIP.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Posledný krát upravené:19 mar 2014 14:36 ZdenekMi
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: Dobrovodan

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
19 mar 2014 16:39 #8933 od Dobrovodan
Odpoveď od Dobrovodan na tému Poradňa Blackbox
Ďakujem veľmi pekne. Vyskúšam. Pekný deň.

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
19 mar 2014 18:23 - 19 mar 2014 18:25 #8937 od azer
Odpoveď od azer na tému Poradňa Blackbox
Keď sa už bavíme o EPG... kto je vlastne zodpovedný za obsah EPG? Astra, Skylink, Skytec, jednotlivé televízie alebo niekto iný? Treba povedať, že nech je to kto chce, je to riadny amaterizmus, lebo takmer nič presne nesedí podľa toho čo píšu na EPG.
Posledný krát upravené:19 mar 2014 18:25 azer

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
19 mar 2014 18:29 #8938 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
Jedno vím jistě. Není to SkyTec.

Kdo je zodpovědný za plnění EPG daty přesně nevím. Ale pravděpodobně si to Skylink u někoho platí jako službu. S tímto dotazem by jste se musel obrátit na ně :-)

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Viac
19 mar 2014 22:11 #8947 od azer
Odpoveď od azer na tému Poradňa Blackbox
Tak som kontaktoval Skylink a tu je odpoveď:

"EPG je necentralizovaná služba, kterou neposkytuje Skylink. Jedná se o volnou službu, funguje i bez vložené karty Skylink."

Takže sa asi nedopátram, kto je zodpovedný za obsah EPG...

Zaujímalo by ma, ako sa dostanú EPG údaje do prijímača... Je to cez OTA data, alebo tie údaje sú vysielané v rámci signálu každého jednotlivého programu?

Je možnosť v Blackbox-e nastaviť, aby sa EPG čítalo z internetu z nejakého spoľahlivejšieho zdroja než cez satelitný signál?

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

  • ZdenekMi
  • ZdenekMi-ov Avatar
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Čas je pouhá iluze, zdravím Vás :-)
Viac
19 mar 2014 22:30 #8948 od ZdenekMi
Odpoveď od ZdenekMi na tému Poradňa Blackbox
No nevím :-) Já občas na chyby v EPG Skylink upozorňuji a oni se obrací na programera, který data zadává. Takže si myslím, že minimálně u programů, které Skylink nabízí ve své režii, také zajišťují i EPG. Pochybuji, že by to někdo dělal jen tak z čisté radosti, že tam data někam může datlovat.

EPG data jsou myslím přenášena jako součást datového streamu příslušného programu.

V továrním FW nelze EPG data získávat jiným způsobem.

V Enigmě obecně takové možnosti jsou, ale myslím, že plugin pro verzi na SH4 není. Nebo alespoň o něm nevím. Zkoušel jsem ho na Enigmě na XTrendu, ale pro programy vysílané Skylinkem to dávalo ještě horší výsledky, než přímo EPG vysílané přes SAT. Nejspíš tato data pro Skylink na netu nikdo neudržuje aktuální. Jiná situace je třeba u německých programů, kde se data z netu dají použít dobře.

Zdenek

Ing. Zdeněk Mihula
Vu+ Ultimo 4K, Vu+ Solo 4K, Dreambox DM920 UHD
:woohoo: Navštivte nás: Veřejná skupina fanoušků UHD 4K
Nasledujúci užívateľ(ia) povedali ďakujem: azer

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Čas vytvorenia stránky: 0.291 sekúnd
Funguje na Kunena fórum
Nemáte ešte účet ? Zaregistrujte sa!

Prihláste sa do svojho účtu